Produkt dnia
WIZYTÓWKI W 24 H! 1000 SZTUK
WIZYTÓWKI W 24 H! 1000 SZTUK
57,00 zł 46,34 zł
szt.
1000 szt COSMO Z GRAWEREM
1000 szt COSMO Z GRAWEREM
1 170,00 zł 951,22 zł
kpl.
5000 SZTUK WIZYTÓWEK W PROMOCYJNEJ CENIE
5000 SZTUK WIZYTÓWEK W PROMOCYJNEJ CENIE
219,00 zł 178,05 zł
szt.
50 SZT KARTY USB z DWUSTRONNYM NADRUKIEM
50 SZT KARTY USB z DWUSTRONNYM NADRUKIEM
1 290,00 zł 1 048,78 zł
szt.
PAPIER FIRMOWY Z PROJEKTEM 1000 SZTUK
PAPIER FIRMOWY Z PROJEKTEM 1000 SZTUK
145,00 zł 117,89 zł
szt.
CHORĄGIEWKI Z TWOIM NADRUKIEM 50 SZT LUX
CHORĄGIEWKI Z TWOIM NADRUKIEM 50 SZT LUX
99,00 zł 80,49 zł
kpl.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Regulamin zakupów

 

 

BEST CHOICE GRUPA

 

I REGULAMIN SKLEPU

§1

Postanowienia ogólne

1. Sklep internetowy [dalej "Sklep"] prowadzi sprzedaż detaliczną przez Właściciela Sklepu za pośrednictwem internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu [dalej "Regulamin"].

2. Właścicielem Sklepu jest: Głogów, ul. Oriona 1 l. 10 , NIP: 6931192594, tel. +48.509693111, adres email: biuro@bestreklama.pl.

3. Ilekroć w dokumencie pojawia się pojęcie Konsument – oznacza ono osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

4. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z klientem.

5. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez klienta w toku składania zamówienia poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu oraz cen usług.

6. Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

7. Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.

 

§2

Zamówienia

1. Zamówienia można składać w następujący sposób:

  1. poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu,
  2. emailem na adres dostępny na stronie internetowej Sklepu,
  3. telefonicznie na numery przeznaczone do składania zamówień, dostępne na stronie internetowej Sklepu w zakładce Kontakt.

 

2. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez klienta danych pozwalających na weryfikację klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia emailem lub telefonicznie. 

3. Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy.

4. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia Zamówienia do realizacji.

 

§3

Płatności

1. Klient ma do wyboru formy płatności określone w zakładce Formy płatności.

2. Ceny przesyłek określone są w cenniku dostawy.

3. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.

 

§4

Wysyłka towaru

1. Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm wysyłkowych (np. Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej) lub udostępnia do odbioru w siedzibie, dziale produkcji lub magazynie firmy na terenie Polski. 

3. Termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu, nie dotyczy płatności PAYPAL.

 

§5

Reklamacje

1. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności na własny koszt, chyba że strony umówią się inaczej (w szczególności co do druku leżącego ewidentnie po stronie BEST CHOICE GRUPA, gdy odesłanie towaru nie jest potrzebne do zweryfikowania reklamacji). 

2. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji klienta w terminie 14 dni od momentu otrzymania reklamacji.

3. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.

4. Sprzedawca zastrzega, że różnice dotyczące zdjęć Towarów, a wynikające z indywidualnych ustawień komputera danego klienta (kolor, proporcje itd.) nie mogą być podstawą do reklamacji towaru.

 

§6

Prawo odstąpienia od umowy

1. Na podstawie Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. klient będący Konsumentem ma prawo odstąpienia od umowy.

2. Klient będący Konsumentem może odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od dnia dostawy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

3. W razie skutecznego odstąpienia od umowy sprzedaży, umowa jest uważana za niezawartą. klient zobowiązany jest do zwrotu zakupionego towaru, niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternaście) dni.

4. W terminie 14 dni od odstąpienia przez klienta od umowy Właściciel Sklepu zwraca klientowi zapłaconą kwotę.

5. Prawo odstąpienia nie przysługuje klientowi w przypadkach określonych w ustawie, o której mowa w ust. 1 powyżej, a więc w przypadkach:

  1. świadczenia usług rozpoczętych, za zgodą Konsumenta, przed upływem 14 dni od dnia zawarcia umowy;
  2. dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez Konsumenta ich oryginalnego opakowania;
  3. umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym;
  4. świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówienia lub ściśle związanych z jego osobną;
  5. świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu;
  6. dostarczania prasy;
  7. usług w zakresie gier hazardowych.

 

§7

Ochrona prywatności

1. Administratorem danych osobowych jest Właściciel Sklepu.

2. Dane osobowe przekazane Właścicielowi Sklepu podawane są dobrowolnie, z tym jednak zastrzeżeniem, że niepodanie określonych tych danych uniemożliwia złożenie i realizację zamówienia klienta.

3. Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo - promocyjnych, w tym biuletynu handlowego.

4. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania oraz sprzeciwu wobec ich przetwarzania.

 

§8

Własność intelektualna

1. Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.

 

§9

Wejście w życie i zmiany Regulaminu

1. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.

2. Niniejszy Regulamin może zostać zmieniony, a informacja o zmianach Regulaminu zostanie przesłana klientom na adres email wskazany w zamówieniu na 14 dni przed wejściem w życie zmienionego Regulaminu.

3. Dodatkowo zmiany Regulaminu zostaną opublikowane na stronie Sklepu na 14 dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu.

4. Wszystkie zamówienia przyjęte przez Właściciela Sklepu do realizacji przed dniem zmiany Regulaminu są realizowane na podstawie regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez klienta.

5. W razie, gdy klient nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Właściciela Sklepu w ciągu 14 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu.

 

II REGULAMIN DRUKU 

1. Wysłanie plików do druku lub akceptacja projektu oznacza zgodę Klienta na wykonanie usługi. 

2. Warunkiem wykonania usługi jest jej opłacenie, o ile strony nie umówią się na inny sposób zapłaty (termin).

3. BEST CHOICE sprawdza projekty przed drukiem pod względem: rozdzielczości i wymiarów. 

4. Klient ma prawo przed zakupem do bezpłatnego jednorazowego sprawdzenia projektu pod względem technicznym (dotyczy projektów wysłanych przez Klienta).

5. Klient oświadcza, że zdaje sobie sprawę z ograniczeń jakie narzuca druk i akceptuje ich konsekwencje, w tym niewielkie różnice kolorystyczne jakie mogą wystąpić w stosunku do obrazu obserwowanego na monitorze lub druku tej samej pracy na różnych maszynach. Różnice takie nie podlegają reklamacji.

6. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest odesłanie całości wydrukowanego materiału na koszt Kupującego, chyba że reklamacja jest oczywista (pomyłka ilościowa w druku, wysłanie zamówienia obcego etc) wtedy koszty ponosi Sprzedający. 

7. Roszczenia Kupującego co do zwrotu środków nie mogą przekraczać kwoty zakupu. 

8. BEST CHOICE nie ponosi odpowiedzialności za przedłużenie terminu z powodów awarii bądź logistyki a także nie bierze pod uwagę celu wykonania zakupu. 

9. BEST CHOICE w pełni przestrzega art 3 prawa prasowego dotyczącego zakazu odmowy druku. 

 

III REGULAMIN PROJEKTÓW

 1. Klient kupuje jeden projekt (1 edytowalny plik) na którym pracuje grafik.

2. Klient otrzymuje

(A) gotowy projekt w pliku PDF zgodny ze standardami DPT (na zewnątrz) lub

(B) podgląd projektu (projekt do druku w Best Choice zakupiony razem z drukiem tzw druk i projekt w cenie)

3. Klient otrzymuje metryczkę własności (dotyczy pkt 2A) którą może być faktura zakupu. 

4. Klient dokonuje zmian wizualizacyjnych, poprawek aż do skutku i pełnej satysfakcji.

5. Zmiana projektu powoduje bezpowrotne skasowanie wcześniejszej wersji (pkt 1 regulaminu).

6. Klient przesyła treści w pliku edytowalnym, logo w postaci wektorowej oraz dodatkowe materiały wg uznania w jednym e-mail jako PEŁNY MATERIAŁ (skończony).

7. Każde dosłanie materiałów dodatkowych traktowane jest jako nowy projekt, za który Klient uiszcza opłatę zgodnie z cennikiem.

8. Przed wysłaniem gotowego projektu, Klient po sprawdzeniu zgodności, akceptuje pełną treść. Jest to warunek wysłania pliku PDF wraz z metryczką (pkt 2A i 3 regulaminu)

9. Po otrzymaniu produktu Klient ma prawo w ciągu 14 dni do reklamacji, po tym terminie wszelkie pliki zostają skasowane.(dotyczy 2A)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl